Kihívások teljesítve: foodpanda (NetPincér) díjak 2020-ban

Kihívások teljesítve: foodpanda (NetPincér) díjak 2020-ban

A NetPincér mostantól foodpanda! Kövesd velünk az átváltozásunkat!

A 2020-as év más volt, mint a többi. Rengeteg kihívással szembesültünk, de a nehezített pálya ellenére, az eredmények nem maradtak el.  Jöjjön most az étvágygerjesztő étlap, mégpedig a foodpanda (NetPincér) elnyert díjaival. 

A foodpanda (NetPincér) egyedülálló DNS-ébe van kódolva, hogy nem riadunk meg a kihívásoktól és mindig a szolgáltatásunk, a közönségkapcsolatok és a felhasználói élmény fejlesztésén dolgozunk. Nem volt ez másként 2020-ban sem, amikor a koronavírus miatt szinte megtorpant az egész világ.

Az első és második ijedtség után azonban összegeztük a lehetőségeinket és felszegett fejjel mentünk tovább. A foodpanda (NetPincér) ügyféligényekre reagáló fejlesztése mellett azokra a területekre koncentráltunk, amelyek helyzete a világjárvány miatt bizonytalanná és kiszolgáltatottá vált.

Nem engedtünk a jótékonyságból

A foodpanda (NetPincér) országos étlapján nemcsak éttermekkel, hanem több jótékonysági célokat szolgáló virtuális étteremmel találkozhat a látogató. Ennek egyike a világjárvány miatt igencsak kiszolgáltatott helyzetbe kerülő Vigyél Haza Alapítvány Virtuális Kutyaétterme is. 

Mindig is szívügyünk volt négylábú barátaink jólléte, főleg akkor, ha az alapítványhoz került kidobott állatkákról van szó.

Ezért vagyunk különösen büszkék arra, hogy az alapítványnak nyújtott segítséggel 2 díjat is elnyertünk. Az egyik az Effie Awards Hungary Ezüst Díja, a társadalmi célú kampányok/ non profit/ egyéb kategóriában, ami tartalmi szempontból értékelte a munkánkat. A másik pedig a megvalósításért járt, így a Microsoft Innovációs Különdíját is elhoztuk.

Még fontosabbá vált a közösségi média és a minőségi énidő

Tavaly márciustól kezdve a felhasználóink számára is fontosabbá vált az otthon, a biztonságban töltött minőségi énidő. A lezárások miatt óhatatlanul több időt töltöttek a képernyőre tapadva. Hol a social mediában, hol az okostévé vagy a laptop képernyőjén.

Felismertük, hogy ezek a percek nemcsak film- vagy sorozatnézéssel teltek, hanem játékkal is. Emiatt a jókedvű játékkal töltött időt segítettünk még kellemesebbé tenni gamer kontentjeinkkel, aminek 6 díj lett az eredménye:

  1. Prizma PR díj, a „Közösségimédia-oldal vagy csoport” kategóriában: ezüst díj 
  2. Prizma PR díj, a „Vendéglátás, turizmus” kategóriában: bronz díj
  3. Content Marketing Awards: 2 arany és 1 ezüst díj a NetPincér Gamer Social Media Content pályázattal
  4. Marketing Diamond elismerés közösségi média megoldások kategóriában

Újrahangoltuk a foodpandát (NetPincért)

A pandémia ellenére a szolgáltatásfejlesztéssel sem álltunk le. 2020-ban nemcsak ajánlói és hűségprogramunkat, illetve a foodpanda (NetPincér) marketet indítottuk el megkönnyítve a mindennapi bevásárlást, hanem még honlapunkat is megújítottuk, hogy még inkább kiszolgálja a felhasználói igényeket.

Természetesen mindez nem sikerülhetett volna a hihetetlen csapatunk együttműködése és a folyamatos fejlődésre való igény nélkül. Ez a lenyűgöző teljesítmény csúcsosodott ki a vendéglátás kategóriában elnyert „Az Év Honlapja” díjunkban

Hálásak vagyunk a sok pozitív megerősítésért és ígérjük, hogy nem adjuk alább 2021-ben sem. 




Szeretnél értesülni az egészséges életmóddal kapcsolatos hírekről, akciókról?
Értesítést kérek!*
*Az e-mail cím megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy a NetPincér (Viala Kft.) hírlevelet,
ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően.
foodpanda.hu

Hozzászólások

comments